Es confirma la tendència de pujada de casos respecte a la setmana passada. El Departament de Salut ha informat que demà dijous no s'actualitzaran les dades ja que coincidix amb l'última jornada de vacunació del personal docent i de serveis dels centres educatius.
L'actualitat de casos de COVID a Alzira a data de hui suposa que en els últims 7 dies, en Alzira hem passat de 19.7 casos cada 100.000 habitants a una incidència de 35cada 100.000 habitants. En total tenim 16 casos actius, en els últims tres dies i 4 casos nous.
La regidora de Sanitat, Gemma Alós, ha explicat que "La tendència ha canviat, portem dos setmanes de pujada, per això els pròxims dies són decisius, del nostre comportament i de com passem la pasqua dependrà l'evolució. Sabem que portem molts mesos d'esforç i agraïm a la ciutadania el compliment estricte de les mesures que va afavorir que baixaren les xifres fa unes setmanes. No és el moment de relaxarse, recordem que és fonamental reduir al mínim la interacció social i seguir les recomanacions del Departament de Salut de la Ribera que insistix en la importància de ser responsables de cara als dies festius dels pròxims dies festius de Setmana Santa i Pasqua".
Des de el departament de Salut s'ha llançat una campanya informativa de cara als dies festius de setmana Santa "Per Pasqua no faces la mona, menja-te-la!. Evitar la quarta onada està a les nostres mans... També a les teues".
Per a seua banda, cal recordar que ahir es publicava al BOE la nova llei de Mesures urgents de prevenció, contenció i coordinació per a fer front a la crisi sanitària ocasionada per la COVID 19 en la qual s'indica l'ús obligatori de mascaretes en la via pública, en espais a l'aire llibre i en qualsevol espai tancat d'ús públic o que es trobe obert al públic.
Noticias #Salud#Alzira
La Ribera
TNR